دانلود آهنگ جدید و شنیدنی شهاب مظفری به نام زیبای چشم سفید

ترانه سرا: مهرزاد امیرخانی / آهنگساز: بابک زرین

پخش شده در قسمت چهارم سریال دل

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام زیبای چشم سفید

دانلود موزیک زیبای چشم سفید با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال

 

موزیک ویدیو سریال دل , کلیپ شهاب مظفری در قسمت چهارم سریال دل

[برای دانلود سریال دل اینجا کلیک کنید]

[کیفیت 128 با حجم 3.0 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 7.5 مگابایت]

Danlod Music Jadid

 

Shahab Mozaffari – Zibaye Cheshm Sefid

متن ترانه ی زیبای چشم سفید با صدای شهاب مظفری:

جونم به لب رسید تا عاشقم شدی

تا بی قرار و مجنون و شیدا مثل خودم شدی

حالا که وقتشه پاتو عقب نکش

تصویر عشقو خاموشو تنها رو پوست شب نکش

بی قراری نکن دلم گریه زاری نکن دلم

قایق گم شدم ببین تا کمر غرق تو گلم

استخونم شکسته شد در زدم هر جا بسته شد

وقتی افسرده تر شدم عشقمم دیگه خسته شد

وابسته تر شدم اون خسته تر شد و

با خنده میگفت ای بابا ول کن حرفای بیخودو

بغض منو ندید اشک منو ندید

تا زندگیمون اومد شروع شه اون به تهش رسید

زیبای چشم سفید

بی قراری نکن دلم گریه زاری نکن دلم

قایق گم شدم ببین تا کمر غرق تو گلم

استخونم شکسته شد در زدم هر جا بسته شد

وقتی افسرده تر شدم عشقمم دیگه خسته شد

بی قراری نکن دلم گریه زاری نکن دلم

قایق گم شدم ببین تا کمر غرق تو گلم

استخونم شکسته شد در زدم هر جا بسته شد

وقتی افسرده تر شدم عشقمم دیگه خسته شد