دانلود دوبله فارسی انیمیشن باب اسفنجی من می میرم واسه کیک

باب اسفنجی من می میرم واسه کیک با کیفیت 1080p & 720p

دانلود دوبله فارسی انیمیشن باب اسفنجی من می میرم واسه کیک

نام کارتون: باب اسفنجی: من میمیرم واسه کیک | ژانر: انیمیشن، کمدی، ماجراجویی

زبان: دوبله فارسی | مدت زمان: 70 دقیقه | کیفیت: HD | مخاطب: خانواده

فرمت: MKV | حجم: 1.2 گیگابایت + 600 مگابایت | محصول آمریکا

خلاصه داستان:
در این قسمت از سریال کارتونی باب اسفنجی شلوار مکعبی، باب اسفنجی که علاقه زیادی به خوردن شیرینی و مخصوصا کیک دارد اما با مشکلاتی مواجه میشود…

 

(دانلود با کیفیت 1080p با حجم 1.2 گیگابایت)

Direct - دانلود انیمیشن باب اسفنجی: من می میرم واسه کیک Download Upera - دانلود انیمیشن باب اسفنجی: من می میرم واسه کیک

(دانلود با کیفیت 720p با حجم 600 مگابایت)

Direct - دانلود انیمیشن باب اسفنجی: من می میرم واسه کیک Download Upera - دانلود انیمیشن باب اسفنجی: من می میرم واسه کیک

 

 

دانلود انیمیشن دوبله فارسی باب اسفنجی من می میرم واسه کیک

 

درباره انیمیشن:
شخصیت اصلی کارتون “باب اسفنجی” است. ماجرای داستان در شهر زیر دریایی بیکینی باتم جریان دارد. او در یک فروشگاه تهیه مواد غذایی همبرگر سرخ کن است و به کار نسبتاً ساده و یکنواخت خود بسیار علاقمند است. شخصیت “باب اسفنجی” با رفتارهای بدور از هرگونه آلایش کودکانه کاملاً مطابقت دارد. در محیط کار و زندگی خود با یک هشت پا “اختاپوس” که دارای شخصیتی خود خواه است و یک ستاره دریایی “پاتریک” که عاری از هرگونه هوش و استعداداست تماس نزدیک دارد…

 

منبع: دوستی ها
 
 

لطفا بانظرات خود ما را برای ادامه راه دلگرم کنید.

سپاسگزارم

مدیریت سایت پارس فیلم