دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مهدی یراحی به نام نمیشه ادامه داد

ترانه: آرش مهرابی / آهنگساز: وحید پویان / تنظیم: سعید زمانی

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام نمیشه ادامه داد

دانلود رایگان موزیک نمیشه ادامه داد با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال

 

[کیفیت 128 با حجم 3.5 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 8.6 مگابایت]

Download New Song

Mehdi Yarrahi – Nemisheh Edameh Dad

متن ترانه ی نمیشه ادامه داد با صدای مهدی یراحی:

حتی فکرشم نکن نمیشه ادامه داد

تا میام ببخشمت همه چی یادم میاد

میدونی حق با منه پس به اول برنگرد

وقتی اصرارم به عشق چیزیو عوض نکرد

حتی فکرشم نکن نمیـشه ادامه داد

تا میام ببخشمت همه چی یادم میاد

نگو بی رحم شدم واسه من که ساده نیست

نگو بار آخره اولین بارت که نیست

اولین بارت که نیست

مگه ترس از شکست کمتر از شکستنه

به خودت دروغ نگو میدونی حق با منه

کاری کردی بعد تو دل نبندم به کسی

جای من باشی توام به همین جا میرسی

حتی فکرشم نکن نمیشه ادامـه داد

تا میام ببخشمت همه چی یادم میاد

نگو بی رحم شدم واسه من که ساده نیست

نگو بار آخره اولین بارت که نیست

اولین بارت که نیست

حتی فکرشم نکن نمیـشه ادامه داد

تا میام ببخشمت همه چی یادم میاد

نگو بی رحم شدم واسه من که ساده نیست

نگو بار آخره اولین بارت که نیست

اولین بارت که نیست

 

منبع: دوستی ها

 

 

لطفا بانظرات خود ما را برای ادامه راه دلگرم کنید. 

سپاسگزارم

مدیریت سایت پارس فیلم