دانلود فیلم ببخشید مزاحم شما شدم با دوبله فارسی Sorry to Bother You 2018 BluRay

فیلم سینمایی ببخشید مزاحم شما شدم ۲۰۱۸ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

برنده 16 جایزه و نامزد 40 جایزه دیگر

دانلود فیلم ببخشید مزاحم شما شدم با دوبله فارسی Sorry to Bother You 2018 BluRay



نام فیلم: ببخشید مزاحم شما شدم | ژانر: کمدی، فانتزی، علمی تخیلی | تاریخ انتشار: 2018

زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | مدت زمان: 01:50:47 | کیفیت: بلوری BluRay

حجم: 2.1 گیگابایت + 1.1 گیگابایت + 500 مگابایت | امتیاز: 7.0 از 10

خلاصه داستان:
در یک نسخه امروزی دنیای موازی شهر آوکلند Auckland، بازاریابی به نام کاسیوس گرین کلیدی جادویی برای یک موفقیت بزرگتر را پیدا میکند که او را به سمت دنیایی عجیب و وحشتناک می برد و…

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.51 گیگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم ببخشید مزاحم شما شدم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی Direct - دانلود فیلم ببخشید مزاحم شما شدم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی

(دانلود نسخه 720p با حجم 766 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم ببخشید مزاحم شما شدم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی Direct - دانلود فیلم ببخشید مزاحم شما شدم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی

(دانلود نسخه 480p با حجم 344 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم ببخشید مزاحم شما شدم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی Direct - دانلود فیلم ببخشید مزاحم شما شدم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی

(نسخه کامل دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.18 گیگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم ببخشید مزاحم شما شدم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی Direct - دانلود فیلم ببخشید مزاحم شما شدم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.07 گیگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم ببخشید مزاحم شما شدم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی Direct - دانلود فیلم ببخشید مزاحم شما شدم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی

(دانلود نسخه x265 با حجم 696 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم ببخشید مزاحم شما شدم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی Direct - دانلود فیلم ببخشید مزاحم شما شدم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی

(دانلود نسخه 480p با حجم 500 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم ببخشید مزاحم شما شدم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی Direct - دانلود فیلم ببخشید مزاحم شما شدم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی

(صوت دوبله موسسه با حجم 100 مگابایت)

ببخشید مزاحم شما شدم ببخشید مزاحم شما شدم

[دانلود زیرنویس فارسی]

دانلود فیلم ببخشید مزاحم شما شدم با دوبله فارسی Sorry to Bother You 2018 BluRay

درباره فیلم:
فیلم سینمایی ببخشید مزاحم شما شدم یا ببخشید که مزاحمتون شدم (Sorry to Bother You) فیلمی در ژانر کمدی سیاه ابزورد به کارگردانی و نویسندگی بوتس رایلی است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این فیلم اولین تجربه بلند رایلی است. داستان فیلم در اوکلند، کالیفرنیا می‌گذرد و بازیگران آن عبارتند از کیت استنفیلد، تری کروس، پتن اسوالت، دیوید کراس، دنی گلاور، استیون ین و آرمی همر. فیلم جوان سیاه‌پوستی را نشان می‌دهد که فروشنده تلفنی است و برای موفقیت در کارش، با لهجه سفیدپوستان صحبت می‌کند. وقتی موفق می‌شود، به سرعت درگیر توطئه‌ای می‌شود که او را وامی‌دارد بین پول درآوردن و دوستان کنشگرش در سندیکا دست به انتخاب بزند. نمایش افتتاحیه فیلم در ۲۰ ژانویه ۲۰۱۸ و در جشنواره فیلم ساندنس انجام شد. اکران عمومی آن از ۶ ژوئیه ۲۰۱۸ آغاز شد. فیلم رایلی از سوی منتقدان تحسین شد. نسخه کامل دوبله فارسی دو زبانه این فیلم را هم اکنون میتوانید با لینک مستقیم رایگان به همراه نسخه سانسور شده از سایت پارس فیلم دانلود کنید.


منبع: دوستی ها



لطفا بانظرات خود ما را برای ادامه راه دلگرم کنید.

سپاسگزارم

مدیریت سایت پارس فیلم