دانلود رایگان آهنگ جدید و بسیار زیبای فرزاد فرخ به نام دردانه

ترانه و ملودی: فرزاد فرخ / میکس و مستر: مهرشاد خنج

دانلود آهنگ دردانه از فرزاد فرخ Farzad Farokh



دانلود رایگان موزیک دردانه با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال

[کیفیت 128 با حجم 3.2 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 7.7 مگابایت]

Download Music Jadid


Farzad Farokh – Dordane

متن ترانه ی دردانه با صدای فرزاد فرخ:

دوستت دارم من دیوانه

در قلبم عشقم شدی دردانه

باز مثل از هر شب حرفمو گوش بگیر

منو آرام کن و خاموش بگیر

من به تو دل بستمو بس تو ناز کنی

من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی

دور تو میگردمو میخندمو

دل به تو که جانمی میبندمو

من به تو دل بستمو بس تو ناز کنی

من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی

دور تو میگردمو میخندمو

دل به تو که جانمی میبندمو

گوشه ی دنج دلم واسه تو بهانه داره

هر چی که ترانه خوندم رنگ عاشقانه داره

مث تابیدن چشمات حس دلبرانه داره

مث آرامش دستات تب کودکانه داره

من به تو دل بستمو بس تو ناز کنی

من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی

دور تو میگردمو میخندمو

دل به تو که جانمی میبندمو

من به تو دل بستمو بس تو ناز کنی

من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی

دور تو میگردمو میخندمو

دل به تو که جانمی میبندمو



منبع: دوستی ها


لطفا بانظرات خود ما را برای ادامه راه دلگرم کنید.

سپاسگزارم

مدیریت سایت پارس ادب