دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مسعود صادقلو به نام خاص بودیم

ترانه سرا: آرامش فتاح نژاد / آهنگساز: امیرعلی بهادری

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام خاص بودیم Masoud Sadeghloo



دانلود رایگان موزیک خاص بودیم با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

[کیفیت 128 با حجم 3.1 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 7.6 مگابایت]



Masoud Sadeghloo – Khaas Boodim

متن ترانه ی خاص بودیم با صدای مسعود صادقلو:

مث من تنها مث تو اینجا زیاده اما ما دوتایی خاص بودیـم

میشنوم حالا اسم ما دوتا پیچیده هرجا ما پر از احساس بودیم

من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم

وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم

من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم

وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم

شب من بارون چشم من بی خوابو

حال داغون یه چیزی بی تو کمه

خنده هام رفتن لحظه هام تلخن و

بازم از من تورو میپرسن همه

من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم

وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم

من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم

وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم



منبع: دوستی ها