دانلود رایگان آهنگ جدید و بسیار زیبای مسعود صادقلو به نام وابستگی

ترانه: الهام صفاریان / ملودی: عماد طغرایی / تنظیم: میلاد ترابی

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام وابستگی



دانلود موزیک وابستگی با لینک مستقیم و کیفیت


[کیفیت 128 با حجم 2.3 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 5.8 مگابایت]

Danlod Ahange Jadid


Masoud Sadeghloo – Vabastegi

متن ترانه وابستگی با صدای مسعود صادقلو:

تو وابستگی داریو منم عاشقم این بار عزیزم

من این دردو کشیدم به یه جایی رسیدم

از این عالمو آدم به غیر از تو بریدم

دیگه دل من رفته برات شده باز سر به هوات

من میمونم پا به پات تا هستم

تویی که هنوزم همونی نمیتونی بی من بمونی

به نم چشای بارونیت وابستم آره تا هستم

نه هیچکس به جز تو واسم زیبا نیست

تو چشمام یه رازه که تو دریا نیست

همه میگن عشقی تو این دنیای نیست

یمون تا بدونن که این حرفا نیست

دیگه دل من رفته برات شده باز سر به هوات

من میمونم پا به پات تا هستم

تویی که هنوزم همونی نمیتونی بی من بمونی

به نم چشای بارونیت وابستم آره تا هستم



منبع: دوستی ها