دانلود رایگان آهنگ جدید ماکان بند Macan Band به نام خدا

ترانه و ملودی: یاشار خسروی / تنظیم: امیرمیلاد نیکزاد

دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام خدا



دانلود رایگان موزیک خدا با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال


[کیفیت 128 با حجم 3.9 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 9.6 مگابایت]

 


Macan Band – Khoda

متن ترانه ی خدا با صدای ماکان بند:

وقتی حالم بد بود خیلی چیزا داشتم کم بود هیچکسیم دورم نبود

دستامو گرفتی چه زود وقتی حالا دستم زدن شروع کردم قدم زدن

تو خلوت خودم بودم میخواستم و بگیری جونمو گفتم خدا خودت

بیا دستتو بزار رو شونه هام آروم بشم

چرا اینجورین باهام این آدمای توی شهر

اینقدر پس زدن منو تا از همشون دور بشم

مثل آب زلال بودم کاری کردن تیره بشم

خدا خودت بیا و دستتو بزار رو شونه هام آروم بشم

چرا اینجورین باهام این آدمای توی شهر

اینقدر پس زدن منو تا از همشون دور بشم

مثل آب زلال بودم کاری کردن تیره بشم

رو شونه هام غمه خستم من از همه

کاش که یبار بیای نوازشم کنی بغل بگیرمت

حتی تو تنهایی قبل من اونجایی باز مرام تو که منو تنها نمیزاری

خدا خودت بیا دستتو بزار روشونه هام آروم بشم

چرا اینجورین باهام این آدمای توی شهر

اینقدر پس زدن منو تا از همشون دور بشم

مثل اب زلال بودم کاری کردن تیره بشم

گفتم خدا خودت بیا و دستتو بزار روشونه هام آروم بشم

چرا اینجورین باهام این آدمای توی شهر

اینقدر پس زدن منو تا از همشون دور بشم

مثل آب زلال بودم کاری کردن تیره بشم



منبع: دوستی ها