دانلود رایگان آهنگ تیتراژ برنامه دعوت با صدای فریدون آسرایی

ترانه سرا: حسین غیاثی / آهنگساز: بهروز صفاریان

دانلود آهنگ شب روشن از فریدون

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه دعوت با صدای فریدون آسرایی



دانلود موزیک شب روشن با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال


[کیفیت 128 با حجم 2.6 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 6.4 مگابایت]


Fereydoun Asraei – Shabe Roshan

متن ترانه ی شب روشن با صدای فریدون آسرایی:

من و یه قلب عاشق تو شبای بی قراری وقتی دلگیرم و دلتنگ

تو هوای من و داری تویی یه چراغ روشن من و یه شهر تاریک

تویی یه عشق بی مرز من و یه قلب کوچیک

نفس من شب روشن کجایی سخته از تو دل بریدن کجایی

تو که دوری نفسی نیست کجایی من امیدم به کسی نیست کجایی

به هوای نفس تو زنده موندم خسته بودم خودمو تا تو رسوندم

من به حرف این جماعت دل نبستم تا به دادم برسه شب که شکستم

نفس من شب روشن کجایی سخته از تو دل بریدن کجایی

تو که دوری نفسی نیست کجایی من امیدم به کسی نیست کجایی

نفس من شب روشن کجایی سخته از تو دل بریدن کجایی

تو که دوری نفسی نیست کجایی من امیدم به کسی نیست کجایی



منبع: دوستی ها