دانلود فیلم فکر کنم الان تنها هستیم  I Think We’re Alone Now 2018

فیلم فکر کنم الان تنها هستیم ۲۰۱۸ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

برنده 1 جایزه و نامزد 2 جایزه دیگر

فکر کنم الان تنها هستیم


نام فیلم: فکر کنم الان تنها هستیم | ژانر: درام، معمایی، علمی تخیلی | تاریخ انتشار: 2018

زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | مدت زمان: 01:39:08 | کیفیت: بلوری BluRay

حجم: 1.97 گیگابایت + 979 مگابایت + 488 مگابایت | امتیاز: 5.7 از 10

خلاصه داستان:
در مورد شخصی به نام دل است که در این جهان تنهاست. پس از نابودی نژاد بشر، او در شهر کوچک و خالی از سکنه خود زندگی می‌کند که توانسته در تنهایی این شهر کوچک را به یک آرمان‌شهر تبدیل کند تا اینکه او گریس را پیدا می‌کند که دارای گذشته و انگیزه مبهم و مرموزی است و بدتر از همه اینکه او می‌خواهد پیش دل بماند و زندگی کند…


(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.97 گیگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم فکر کنم الان تنها هستیم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی Direct - دانلود فیلم فکر کنم الان تنها هستیم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی

(دانلود نسخه 720p با حجم 989 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم فکر کنم الان تنها هستیم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی Direct - دانلود فیلم فکر کنم الان تنها هستیم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی

(دانلود نسخه x265 با حجم 450 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم فکر کنم الان تنها هستیم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی Direct - دانلود فیلم فکر کنم الان تنها هستیم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی

(دانلود نسخه 480p با حجم 488 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم فکر کنم الان تنها هستیم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی Direct - دانلود فیلم فکر کنم الان تنها هستیم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی

(صوت دوبله موسسه با حجم 89 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم فکر کنم الان تنها هستیم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی Direct - دانلود فیلم فکر کنم الان تنها هستیم ۲۰۱۸ با دوبله فارسی

[دانلود زیرنویس فارسی]




منبع: دوستی ها



لطفا بانظرات خود ما را برای ادامه راه دلگرم کنید. 

سپاسگزارم

مدیریت سایت پارس ادب